Mukavan viikonlopun (Suvi sai vielä sunnuntainakin yhden nollavoiton) jälkeen álkoi sitten työntäyteinen arki. Mun ohjaus kyllä huononi sunnuntai-iltaa kohden, eli ei olla lähelläkään tarpeeksi hyvää vielä.

Tänään aamulla aikaisin Kikan tunti. Hurraa teki ekaa kertaa oikeasti hyväntuntuista piáffia. Vaihdot alkavat sujua jo hyvin sarjoissakin. jahka vielä saa sulut ja piruetit kuosiin, voi alkaa haaveilla passagen oepttamisesta (se ei sille tulle luonnostaan).

Sitten reippaasti töitä ja mukavasti päivän keskelle Niinun treenit. Mun keskittyminen oli onnetonta ja rata sen näköistä. Kepit Suvi hakee hyvin ja kestää aika kivasti mun liikkeen mihinvain. Samoin lukee paremmin kuin ennen sylkkäreitä ja poispäinkäännöksiä. Mun liikkeen pysähtymistä vain ei kestä. Ja mun tulee kääntää se edeltävältä esteeltä seuraavaa kohti. Muuten tulee epävarmaksi. Mao reenasi vähän nenukosketusta kontakteilla ja yksittäistä hyppyä (rima maassa toki). Treenin jälkeen iltaan asti nonstop hommia. Mulla oli kaikki koirat mukana, kun olin ehkä ajatellut mennä mökille. Ilma oli senverran surkea, että päätin sittenkin ajaa yöksi kotiin. Hyvälle tuulelle tulin viimeisellä tallilla Maosta tulleesta kommentista, joosa tallityöntekijä totesi sillä olevan hurjasti joustoa! Normaalit kommentit kun möhkäleestä on nallemainen, pörröinen, pullukka, söpö jne (ja niitä kaikkia se onkin:D). Joku siis näkee pomppivassa palleroisessa jotain elastisuuteen viittaaavaa! Kyllä me vielä molemmat ollaan laihoja ja nopeita joskus... Vahtia Maoa pitää talleilla, ei osaa heppoja varoa. Rohkeasti kuitenkin tutustuu aina uuteen paikkaan ja tykkää ihmisten huomiosta.