Harvinaista herkkua olla koko lauantai vapaalla. Aamulla vähän siivousta, Iriksen kanssa kontaktitreeneissä Tarmo oli pätevä ja Iriskin muistaa käyttää yhtä sanaa vapautuksessa. Minä sitten Iriksen jälkeen vapauttelin vaihteeksi tule sanalla, kun en sitä saa sanaa muistanut. Olen harvinaisen pönttö. Kivaa silti oli!

Mattojen pesua ja Mikalle lahja ostamassa. Iltapäivällä vielä ihanalta asiakkaalta saadut parisataa kukkasipulia maahan. Ja jaksoin lämmittää saunan. Kaivosta on vesi loppu, eli saunaan pitää kantaa vesi ja lämmittää pata. Oli kyllä vaivan väärtti. Nyt tarttis jaksaa leipaista vielä kakku. Huomenna tämä onni sitten loppuukin. Olin ilmoittanut koirat agikisoihin (vain yksi startti molemmilla). Kuinkas ollakkaan, kolmoset aloittavat ja aamu-uninen mies saa kahvit jo puolikasin aikaan... Elsallakin on agitreenit kirkkiksellä, ehdotin kyllä Mikalle, että voi tulla "perheen" harrastuksiin huomenna mukaan. Ei oikein innostunut?

Eilen illalla Sally Amsterdamenin kurssilla. Ihan kivanoloinen täti, mutta ratsastuksenopetuksen taso... Kohtuullisen hyvin näki virheet, mutta ehkä ei tarvi ulkomailta asti tulla ehdottamaan ongelman korjausta vetämällä toisesta ohjasta ja päästämällä toinen kokonaan pois. Taidan jatkossa pitäytyä entisissä valkuissa. Tai ehkä mun ongelma on, että mulla on aina ollut liian hyvät valmentajat!