Hallilla. Olen päättänyt, että Suvi oppii jatkossa toimimaan suoran putken päässä ennen putkenalkua annetun käskyn mukaan. Osaa jo putkijarrutuksen ja kääntyä ja eteen komennolla osaa mennä putken edessä olevan esteen yli. Tänään alkoi "mene takaa edessä oleva este, vaikka minä olen missä" treeni. Sanaksi valitsin kierrä, millä menee takaakierrot. Ongelmaa ei tietty ollut, jos ehdin itsekin putken ulostuloaukolle. Mikäli olin putken vieressä, oli tehtävä tosi vaikea kaukaa tehtynä. MUTTA! Jos ymmärsin jättää putken ja mun väliin tilaa, niinettä sain rintamasuunnan muutettua sivuun suoritettavalta esteeltä ja huusin kierrä ennen putkeen menoa (ja ehkä senjälkeenkin), niin Suvi meni takaa JOKAKERTA! Ja kumpaankin suuntaan. Ja meni kovaa, ei kysynyt. Lopulta onnistui tällä tekniikalla tosi kaukaa, aivan putken sisäänmenoaukon luota. Toki tehtävä oli neidille jo tuttu, mutta olipa hauskaa opetella jotain ihan uutta. Kiitos vaan Esalle eilisestä radasta, joka innosti moista opettamaan:D. Täytyy torstaina jatkaa harjoitusta.

Oli senverran kuuma, että mulle suunnattu harjoitus mene pitkärata monta kertaa, oli pakko jättää yhteen kertaan. Suvin kieli alkoi olla jo niin pitkällä maata kohti... Tehtiin me lopuksi vähän takaaleikkauksia okserilla ja kokeiltiin A/putki erottelua ja vähän vetämällä/puolivalssilla lähempään putkeen. Yllättäen veto toimi paremmin, puolivalssin ajoitukseni oli syvältä.

SM muistelukuva. Ottaja joko Sirpa Saari tai Iris, en enää muista.