Kisojen jälkeen ajettu Turkuun Ellun kanssa treenaamaan ma iltana. Niistojen hiominen jatkuu, taas olisin ottanut kiellon ekalla kerralla. Niistoon lisättiin nyt kunnon merkkaus kädellä ja palkka alkuun esteen aloituspuolelle. Oli mukavat treenit, pikkukoirakin teki pari kertaa verkkokepit, vauvapuomin, putken ja muutaman hypyn muka lähettämällä, lelua heittämällä ja kutsumalla. Ei lähde "kuolleeseen" leluun.

Tiistaina Satu jatkoi mun ohjauksen parantamista. Pitkä ja kivinen tie... Salaisena aseena twistinauhat kumpaankin käteen. Jopas oli haasteellista, kun ei saanut taivaisiin asti huidella. Ja niistoon asennettiin jalkaniiaus taaksepäin niistokädenpuoleisella jalalla. Eli nyt pitää muistaa Niinun laittama rintamasuunta, Mikon lähde ajoissa pois, Ellun palkka ja kunnon käsimerkki (ja ajoissa pois) ja Sadun niiaus. Älyttömän yksinkertaista? Håp teki tiistaina jotain, mutta kun oli ensin ollut aamun hevostelemassa (ekaa kertaa remmissä kentän laidalla kiinni ridauksen ajan ja viemässä hevonen laitsalle) ja sitten leikkinyt Rotin kanssa, ei oikein jaksanut ja oli tosi löysä.

Tänään oli Idan synttärit. Parisenkymmentä muksua, viisi aikuista, omat koirat ja kaksi vieraspentua eli Leo ja Hulda. Koirilla oli ainakin kivaa, kirmasivat lasten ja toistensa kanssa nonstop. Juhlien jälkeen Håp nukahti leivinuunin taakse tosi kapeaan tilaan ihan rättipoikkiväsyneenä. Herätin sen siitä ja käytiin vielä Hanskun porukan kanssa Sorlampiretki. Armi, Hertta, Leo ja Håp ottivat mutakylvyn. Ei ollut enää väsymyksestä tietoakaan.

Kerroin jotain tutun perheen juttua kahvipöydässä, missä mies oli uhkaillut lähtevänsä, jos koiria tulee lisää. Mikan mukaan olisi tosi hyvä, jos joku mies oikeasti lähtisi. Toimisi kuulemma varoittavana esimerkkinä muille naisille... Ei ole kuitenkaan vielä pakannut omia tavaroitaan;D.

Musta tulee isona paimenkoira.

Tässä on mun rotutoveri? Tämä sheltin pentu on kaksi viikkoa nuorempi!!

Kaikki meidän perheen eläimet samassa kuvassa laiuduntamassa.

Mun Rotiveli.

Mun Leoveli. Tässä vaiheessa mä en vielä ollut ottanut mutakylpyä. Leo oli jo kastanut takaosansa.

Kaunis? Leo.

Mä olen Armi ja mulla on huomenna näyttely (oikeasti:D)

Synttäreillä.

En ollut kovin kiva emäntä.