Työt sotkevat ikävästi harrastuksia, niin ei ehdi päivittelemään. Mulla kyllä on aika kiva työkin, loman jälkeen ainakin tuntuu siltä:D.

Viikonloppuna Kirkkiksellä kaksi starttia. Satu vei vikan radan, koska mulla oli kiire viikonlopun toisiin rapujuhliin... Pokkeuksellisesti olivat KKK:n kisoissa järkyttävästi myöhässä. Ehkä kuskin vaihto oli onnekas asia. Satu oli tehnyt kauniin nollan ja tuli toiseksi. Minä hyllytin molemmat radat omiin ohjausvirheisiin. Radoissa kuitenkin oli mukavia kohtuullisen pitkiä pätkiä (!) eli en jaksa kauheasti murehtia. Rosso ahdistui ekalla radalla keinusta ja hyppäsi keksen pois. Senjäkeen ehdin "kahvitella" tuomarin kanssa (en osaa vieläkään tuomarin käsimerkkejä eli joutui domare selittämään, että saako jatkaa vai ei :P). Loppu ok. Toiselta radalta sekunti yliaikaa.

Ensi viikonloppuna Raimo vie Rosson käppänämestaruuksiin. Suvikin pääsee kisaamaan piirimestaruusjoukkueessa Juhan kanssa. Minä olen Hollannissa. Juha treenasi tänään ja Suvi kulki hienosti. Kiva katsoa välillä omaa koiraa muidenkin kanssa.

Eilen pitkästä aikaa Kikan tunnilla Hurraan kanssa. Samat oli terveiset kuin Jannella viime viikolla. Koottuna pitäisi ratsastaa ja niska ylhäällä eteenpäin. Tänään meni (kun ei kukaan ollut kertomassa miltä näyttää) minusta tosi kivan tuntuisesti. Sänkkäripelloille tekisi mieli.