Turun reissulla oli kolme tavoitetta. 1. Harjoitella kontakteja saa komennolla. 2. Saada hyppyserti 3. Tehdä keskittynyttä ja ehjää suoritusta. Ja ottaa kaikki nämä videolle.

Videoitu on. Kontakteissa ei mitään linjaa. Suvi ei nyt virheitä ottanut, mutta pysähtyminen niin ja näin. Tai kyllä se monelle pysähtyi, videolta ei tosin kuulu saa sanaa näillä pysähtymiskontakteilla ollenkaan vaan yes ja hyvä. Hieman haasteellista koiralle oppia tuo sana, kun sitä ei ohjaaja muista sanoa. Mutta kyllä mä huusin saa monta kertaa (kun koira juoksi läpi kontaktin). Johtuiko siitä, että olin keskittynyt kontakteille vai mistä, mutta videolta myös näkyy, että koira empii hyppyä monelle esteelle. Osan hyppää hyvin, mutta osalle melekin pysähtyy ennen ponnistusta. Rytmitys muutenkin syvältä. Ja mä juoksen hartiat lysyssä kädet heiluen. Onnistuin myös pysähtymään mm. ennen pussia (kun se jotenkin oli mun eessä...). Viimeisen radan sain myös mennä Decolla. Sain sitten sen juoksemaan läpi kontaktin, mita ei ikinä ennen tehnyt. Tervetuloa mulle kaikki edelleen, jotka haluavat nopsat kontaktit.

Toinen tavoite varsin haasteellinen, kun kaikki radat olivat kontaktiratoja.

Kolmas tavoite káatui ohjaajaan. Suvi teki yhden nollan, mutta sekin oli yhden kamalan kaarteen nolla ja yhden vähän pienemmän. Lisäksi empimistä, täytyy vähän katsoa, ettei ihan ole jumissa. Luulen kyllä empimisen tulevan mun onnettomasta ohjauksesta. Kohta varaan oikeasti ajan kallonkutistajalle, jotta opin ohjaamaan rauhallisesti ja hallitusti.

Decoa oli mukava viedä. Lähti onneksi mun kanssa radalle (vaarana oli, että kun en muutenkaan katso koiraa, olisin ohjannut vain itseäni tieskuinka kauan ennenkuin olisin huomannut olevani yksin radalla). Kontaktivirheen jälkeen ampui lähes pois kentältä, mutta sain virvelöityä takaisin radalle... Putkille huusin Decollekin putki läpi sanan sijasta. Pujottelun muistin pujo ja hypyt muistin. Puomille mentiin sanalla a (koske olisi ollut oikea). Saatiin tulos, yli 17vp, eli ei ihan noilla;D.

Kaikesta huolimatta kiva retki. Olisi vaan niin kiva olla parempi. Päivä muuten tuotti paljon materiaalia tulevaan "opetusdvd:hen"